Jag blir tokig!
2010-02-19 / 19:53:25 / Allmänt

Kan de aldrig sluta snöa?  Jag orkar inte med snön längre nu.. de har snöat hela dagen och de har blåst som fan, är trött på detta nu ..

Just nu sitter jag och deppar lite över mitt hår, jag saknar mitt långa hår som jag hade för ett tag sen, varför var jag så dum och klippte av de? eller när jag var blond och helt plötsligt ville jag bli brunett, ja då blev de grått sen blev de grönt och sen blev de fläckigt, ja då var jag tvungen att klippa mig ännu kortare....

Jag funderar på om jag ska fixa skumbad och lägga mig där och läsa lite och försöka slappna av nu, har varit mycket denna vecka, Mycket plugg.. Och nästa vecka blir de bara värre..

Imorgon ska jag hem till min pappa och fira min lillasyster som fyller år på söndag. Jag ska nog också vara med Jaqueline imorgon vi ska kika på Twilight för vi har ju prov om den på onsdag.
Imorgon så är de 1 månad kvar till studentkryssning, De kommer nog bli skit kul!

Vi höres väl imorgon.

Puss & kram

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: