I Thailand
2009-10-28 / 09:57:03 / Allmänt

Hallå där hemma i Sverige!

Nu har vi varit i Thailand i nästan 2 veckor. Halva tiden har gått nu och jag längtar hem väldigt mycket!!!!
Så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!!! Men nu är de 2 skoldagar kvar som vi ska undervisa barnen på, sen blir de semester, äntligen!
Vi vet inte riktigt än vart vilken stad vi ska ha semester i, men de får vi reda på ikväll, Jag och Sandra ska åka till en mer turist stad på söndag och vi ska nog ta in på hotell till på onsdag vecka 46. Och då kommer de bli mycket shopping, sol och bad!
På lördag så ska jag och Sandra hämta våra klänningar som vi låtit en sy upp, jag hoppas verkligen att dom blir snygga!

Jag saknar er mina vänner, min familj och johan som fan!!!!!!!!!


Jag älskar dig Johan Wigert, du är de bästa som har hänt mig och jag vill alltid vara din!
Jag vill bara ligga i din famn nu och känna din underbara kropp och berätta hur mycket jag älskar dig och berätta hur vacker du är! Snart så har vi varit tillsammans i 2 år! Jag vet inte vad jag ska göra då den dagen....
Du är verkligen den man jag vill ha.
Jag längtar efter dig!
Karl Johan Wigert, Mannen i mitt liv<3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: