Torsdag 2/5
2009-05-31 / 22:56:51 / Allmänt

Hellu!
Sitter och pratar med Johan nu! Jag saknar honom, jag tittar också på Sex and the City. Idag har jag varit på tjejkväll på stan med Jaqueline, Ellie, Rebecca och Sara, Jag köpter en stickad mössa, söt va den.
Jaqueline fick en gratis kryssning så vi (jag,Jaqueline, Ellie och jocke) ska på kryssning i Sommar de kommer bli så jävla kul! LÄNGTAR!
Det har varit en bra dag idag.

I Tisdags så var jag, mamma, johanna och johan i valbo. Jag köpte leggings och Mina Käraste skor. haha Im happy :D




Jag har också beställt ett linne som jag ska ha på skolavslutningen.


1 Kommentarer
jaqueline:

åh, skitsnyggt!



SKRIVET DEN: 2009-06-03 KL: 19:06:32 URL: http://jaquuelinee.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: