Tisdag 19/5
2009-05-19 / 09:15:46 / Allmänt

Hellu.

Jag sitter i skolan nu, har precis haft prov, omprov i arbetsmiljö och säkerhet. Det gick skit kasst.. jag fattade ingenting, jag hade pluggat på dom saker jag inte kunde på förra provet, och nu fick vi ett helt annat prov. Det va 5 frågar jag fattade inget på nån av frågorna :S
Nu sitter jag och väntar på Jaqueline och Sara. Vi ska plugga lite i skolan vi har inga vanliga lektioner idag, . Sen ska jag hem till Johan och då ska han hjälpa mig och plugga. ÅH jag orkar inte med skolan längre! Som tur är så är det snart sommarlov.. men jag ska jobba hela lovet, så jag får väl inge lov antar jag.. Men då får jag ju pengar istället och då kanske jag unnar mig med en utomlands resa, det lär jag behöva!

Hittade lite gamla bilder på datan ;D

Linda jonsson
 Syskonkärlek^
Johanna Jonsson<3
 Barn och fritid i 1 an (1C) 






Jag har två sommarjobb, eller ett Sommarjobb och ett jobb. Jag ska sommarjobba på gavlegårdarna i sätra i fyra veckor och jag ska jobba på willys vid hemsta. jag börjar 07.00 på gavlegårdarna och jag slutar 16.00, sen ska jag åka upp till willys direkt efter gavlegårdarna och jag ska kanske jobba på willys fram till 22.00 eller något sånt. Men det här kommer bli tufft för mig men de kanske är värt de.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: