20/5
2009-05-21 / 01:10:23 / Allmänt

Hellu!

Idag har det väl inte hänt så mycket..
jag har varit i skolan. Jag, ellie, jaqueline och sara redovisa vårat tema arbete imorse, vårat tema var Natur och skapande. De gick väl bra och redovisa den, men vi visste inte riktigt vad vi skulle säga riktigt, men de ordnade sig, lärarna sa att det var bra iallafall.. Efter vi hade redovisat så va de lunch, sen hade vi engelska och då tittade vi på Walk the line.. efter engelskan så hade vi samhäll och då hade vi debatt. jag, Sandra, Rebecca och Therese hade för adoption för homosexuella, och vi mötte då emot adoption för homosexuella, vi vann (för adoption).

 Jag slutade 5 i halv 3 idag. men jag och Jaqueline satt kvar en stund och gjorde lite rester. sen åkte jag hem..
hemma så bakade jag kladdkaka åt Johan, sen städade jag rummet och så. jag har legat i sängen och tittat på tv och väntat på Johan sen ca halv 5.
och han har ännu inte kommit.............

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: