Onsdag 24/6
2009-06-24 / 20:50:01 / Allmänt

Hellu, Hellu !

I morse försov jag mig så jag jobbade inte idag, jag vaknade vid 10 och jag började klockan 7 imorse så jag stannade hemma idag. Idag har jag varit med mina syskon Johanna och Mattias. Vi solade sen fick vi för oss att vi skulle göra Pizza, så jag och Johanna cyklade till ica och köpte saker till den. jag hämtade också ut mina saker som jag har beställt.
Tubklänning, bikini och ett par solbrillor.




Imorgon så blir de jobb igen! Gah jag blir så trött.
 men de är väl värt de.




Kusin Björn Och Bror Mattias.


Nu ska jag lägga mig och titta på Samantha who, ska snart sova. Ska upp vid 5 imorgon bitti!

1 Kommentarer
rrebeccaa.blogg.se:

Jag tycker att när man säger mattias så låter de lite mer manlingt (A) hahah,



SKRIVET DEN: 2009-06-25 KL: 21:29:27



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: