Fredag 5/6
2009-06-05 / 12:45:52 / Allmänt

Hellu hellu!
Just nu sitter jag i skolan, TRÖK. jag börjar lektion om nästan en halvtimme. Kom till skolan vid 11 idag och då väntade Jaqueline och jenny på mig, vi skulle rösta i skolan om valet som är på söndag. Så drygt så jag har inte gjort så mycket sen klockan 11.. Efter skolan ska jag, Jaqueline och johan gå på stan, vi ska gå till johan efter skolan och hämta upp honom.  Vi ska kika efter en väst till johan, får väl se om jag hittar något.

Jag har fått 4500 kr nu från rättegången, men de fattas ca 3000 kr! och jag kommer inte att få dom.. försäkringsbolaget vill inte ge mig dom, konstigt nog..
Om ni inte visste de så är jag blond nu.
1 vecka kvar till skolavslutningen.

Imorgon så ska min familj åka till Hälsingland, vi ska på släkträff, de ska bli kul men jag är förskyld så jag vet inte om jag orkar följa med.


1 Kommentarer
Jessica:

Krya på dig!! :)



SKRIVET DEN: 2009-06-05 KL: 23:45:38 URL: http://jesssicalarsson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: